سُبُل

چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید

سُبُل

چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید

به نام نامیش می کنم آغاز

سلام

اول از همه شروع سال ۲۰۰۶ میلادی و تولد کلمة الله حضرت عیسی بن مریم (ع) را به همگان، مخصوصا پیروان آن حضرت و دوست داران همه پیامبران الهی تبریک عرض می کنم.

دوم آغاز به کار این وبلاگ را خدمت همگان اعلام می کنم و رسما به جمع وبلاگ نویس های فعال (!) وارد می شم. در اینجا سعی می کنم ضمن جمع آوری و نقد برخی موضوعات روز، با نگاهی جدید (از منظر خودم) به برخی احتیاجات روزگار خودمان بپردازم.

در همین ابتدای کار هم اعلام می کنم که دوستان به غیر از نظرات خودشان که لطف می کنند، در صورتیکه مطالب طولانی تر داشته باشند و مایل به همفکری در کنار هم باشند می توانند مطالب را ارسال نمایند تا با نام خودشان در وبلاگ قرار دهم و راجع به آنها بحث کنیم و از این رهگذر به نتایج مثبت و مورد نیاز دست یابیم. خلاصه اینکه اینجا فقط یک وبلاگ شخصی نیست و هدف تلاقی افکار در مورد مسائل به روشی آسوده است.

چشم انتظار هر فکر جدید و نظر دوستان.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوپا دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 12:05 http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی
من هم با شما هم عقیدهام با نظرهای دیگران می توانیم همدیگر را یاری کنیم نوپا را فراموش نکن

بیندیش دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 19:54 http://biandish.persianblog.com

خوش آمدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد